פלאפל שווארמה הכרם לוגו שחור

אודות

פלאפל הכרם באר שבע

לא רק שווארמה עסיסית אלא גם בשרים ושיפודים על האש, פלאפל מצוין ושקשוקה לוהטת. התפריט הכשר של פלאפל שווארמה הכרם מאפשר לכם להתענג על ארוחה נדיבה ומפנקת במחירים נוחים ובטעמים נהדרים.
אז מה יש אצלנו לאוהבי הבשר חוץ משווארמה? פרגית, קבב, כבד עוף, חזה עוף, שניצל ומעורב.
את כל אלו תוכלו לבקש בבאגט או בפיתה, להוסיף להם סלטים ביתיים וממרחים טריים ולזלול אותם לצד חמוצים וצ'יפס הבית הטעימים.
מי שמעדיף מנה צמחונית יוכל להכניס בסנדוויץ' שלו גם פלאפל, סביח, שקשוקה וחביתות.
רוצים לוותר על הלחם וללכת על עסקית נדיבה ומשתלמת? תוכלו להזמין את הבשרים, הפלאפל, הסביח והשקשוקה במגשית ולקבל אותם לצד צ'יפס, חומוס, רטבים וסלטי הבית לבחירתכם.
לצד המנה שלכם תוכלו להזמין עוד נשנושים כמו צ'יפס, חומוס, סלט ירקות טרי (עם או בלי רצועות חזה עוף), כדורי פלאפל, טבעות בצל, כדורי פירה ושניצלונים.
כמו שאתם מבינים, במטבח שלנו לא מתחכמים אלא מוציאים אליכם אוכל טוב שעשוי היטב עם טאץ' ביתי וחומרי גלם טריים.
אתם מוזמנים לפתוח אצלנו שולחן לארוחה מהסוג שתמיד מתחשק לאכול בכל יום באמצע השבוע מהצוהריים עד אחת בלילה (!), ואם לא מתחשק לכם לצאת מהמשרד או מהבית אתם יכולים גם להזמין משלוח (לא רק בבאר שבע אלא גם ליישובים נוספים אחרים בסביבה).
בכל יום אתם יכולים להרכיב לכם כאן ארוחה קצת אחרת ולגוון גם במנה העיקרית, גם בסלטים וגם בתוספות. מה שלא תבחרו – הכול יהיה טרי וטעים.
אנחנו מחכים לארח אתכם עם הקולגות בהפסקת הצוהריים מהעבודה, או בסוף היום עם חברים רעבים, ואתם יכולים פשוט לקפוץ לכאן גם לבד בכל פעם שבא לכם לטרוף משהו טעים שמישהו אחר הכין עבורכם.
אם אתם באים לאכול בזוג או בחבורה שימו לב לקומבינות שלנו – הם מאפשרות לכם להזמין הרבה אוכל טוב לכולם במחירים משתלמים במיוחד.
אנחנו כאן בשביל שתצאו שבעים ומסופקים. בואו רעבים ולהתראות! פלאפל הכרם

חזור
Scroll to Top